понеделник, 16 март 2015 г.

СТРОГО СЕКРЕТНО: Запис на разговор между Бойко Борисов, Лиляна Павлова и журналисти

На фона на „блестящата работа“, свършена от правителството в района на Родопите, който повече от седмица е без ток и потънал в бедствие, откъснат от света, Бойко Борисов и Лиляна Павлова се хилиха с журналисти /?!?/, които вместо да ги разпънат от остри въпроси, се лигавеха панаирджийски.

Ето част от „диалога“, пуснат по Нова телевизия:

„Бойко Борисов: „ Лиляна Павлова, дет се вика, само ходи до парламента и се върне обратно… И шшшъъът… /показва с ръце и демонстрира звук как си духа косата/. Те там с Мая Монолова… /хили се/…И това яке и е много хубаво…
Лиляна Павлова: … Ще ми трябва ново яке…

Бойко Борисов: Ми ти си църна по рождение. Не си се пекла някъде, предполагам.
Лиляна Павлова: Виж сега, щом ми намери кусур за дрехите, значи за другото съм си свършила работата.

Бойко Борисов: Неколко пъти прАвихме просеки за погребения. За сватба нещо, за раждане или за кръщене, не сме прАвили. Дано! /кръсти се/ една седмица нещо хубаво нещо да сме решили…/отговаря на подхвърляне, че няма ток и така хората трябва да се отдадат на секс/
Лиляна Павлова:… демографския проблем…
Бойко Борисов: … Демографския проблем да сме решили. Ако е така, ще ви гАсим тока по една седмица…/хили се/

Журналистка: Вие сега къде отивате?
Бойко Борисов: Кой?… Знаеш ли, че от такива като тебе не мога да се оженя. Само при мисълта, че като тръгна нанекъде, ще ме питат къде отивам…
Лигаво хилене на журналисти.

Бойко Борисов: Това ми е най-омразния въпрос – къде отиваш и кога ще се върнеш.
Журналистка: Няма да ви питаме кога ще се връщате, само къде отивате, да знаеме и ние на къде отиваме.
Бойко Борисов: Къдет ти е най-лесно, заради тебе там ще отидеме. Е, виж, как тука от НСО как се цупат, щото пък те… не обичат много да се знае къде отиваме.“

Afera.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар