събота, 17 май 2014 г.

Как родната полиция спазва правилата?

Един разказ във Фейсбук на Цвети Кирилова, председател на сдружение "Азбукари", разкрива една грозна картина от сивото ни ежедневие.

Ето и целия текст!

Ще се опитам да Ви опиша на какво се натъкнах по-рано днес. Карам си рано - рано по софийските улици и на двойна непрекъсната маркировка полицейски автомобил с двама "служители на реда" направи обратен пред мен. Изгледах с изумление ситуацията и реших да видя що за постъпка е това.

Спря ги светофара и реших да ги попитам: "Така ли давате пример на гражданите?, а шофьорът фуражка вика:"Що кво?" Въздъхнах и продължих - "Първо, направихте грандиозно нарушение и второ, това е недопустимо предвид службата Ви! А онзи нагло отвръща - А ми да не си возя детето отзад. Защо не си караш по пътя, отвръща ми като пръв приятел. Пожелах му лек ден на този гьон, облечен в униформата на реда и закона! Не ми стигна времето да му уточня, че му плащам заплатата с моите данъци.

После влизам в една бензиностанция и що да видя. Касиерката държи в ръката си баница, с другата маркира, а с устата си дъвче, приветствайки ме омазана със сирене. Гледам и не вярвам на очите си. Казвам госпожо, защо се храните права и то срещу клиентите си. Нямате ли обедна почивка? Тя отвръща: - Едно време имахме почивка за обяд, сега частникът не ни дава. Принудена съм." Чудя се кой ли е този частник робовладелец! Срамота.

Няма коментари:

Публикуване на коментар