сряда, 6 март 2013 г.

"Лидерите" на протестите незнаят какво правят и защо го правят

Днес в парламента питам един от обявилите се за лидери на протестите, който изчете искания, които, според мен, въобще не му бяха ясни, какво разбира под смяна на политическата система. Той ми отговори: "Ами сега общинските съвети и парламента са неработещи! Трябва да изберат нови хора в тях!".

"Нали и сегашните са влезли в политиката, след като хората са им гласували доверие при демократичен вот?", питам аз. "Да, ама те са корумпирани", отговаря ми той. "А как ше гарантирате, че следващите няма пак да са такива?", контрирам аз. Той видимо се обърква и ми казва:" Ами нашият граждански форум си има говорител, питайте него!". А бе, хора, какви са тези т. н. лидери! Още не взели властта, и си назначили някой, който до говори вместо тях...

Юлия Кулинска, Фейсбук

Няма коментари:

Публикуване на коментар