четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Скъпи политици, благодаря Ви!

Благодаря Ви! Благодаря ви, че ме пратихте в чужбина още на 20 г., че отнехте правото ми да си живея, да работя и да се храня на българска земя. Благодаря Ви, че ме научихте на езици, без правото на избор, чисто и просто с цел оцеляване.

Благодаря Ви, че ме накарахте да бърша чуждата помия, да надмогвам себе си, да се оправям сама и да вярвам в това, че мога. Благодаря Ви, че вече 8,9 г. се срещам с българи, които не знаят българи ли са - не помнят, не искат и няма да променят историята на народа ни.

Благодаря Ви, че баща ми, пенсионер по болест, вземаше около 200 лв., от който Вие му вземате ток, вода, данъци и не знам с какво се храни...

Благодаря Ви, че майка ми работи за 400 лв. и се надява някой слънчев ден да се пенсионира - съвсем редовно и законно....Хайде сега, Скъпи ми Политици, къде сте Вие да обясните на тези хора, че са реални и не живеят в лаптопа ни!!!...

Ще ви гласувам...в някой друг Живот! Продажници!!!

Анелия Димова, Фейсбук

Няма коментари:

Публикуване на коментар