вторник, 10 февруари 2015 г.

Бриана: Имам предложения от три партии да стана кмет на град Левски

- Бриана, вярно ли е, че отново ще се кандидатираш за кметица на град Левски?!
- Обмислям направеното предложение, защото всеки обещава да работи само и единствено за хората, докато не се потопи в предимствата и облагите, и те накрая не останат излъгани.

- Това ще бъде втори опит за теб в кметските избори... 
- Още през 2009-та година партия „Социалдемократи” ми отправиха предложение да ме включат в листите си за народни представители в Плевен. Продължихме заедно и през 2011 година с моята кандидатура за кмет на град Левски. Бяхме изготвили много добра програма, но аз самата накрая предпочетох да няма никакви предизборни плакати и рекламни материали. Тогава и опонентите не пропускаха да извадят стари 

компромати с цел да направят образа ми сред обществото хумористичен
От дистанцията на времето смятам, че нещата се стекоха добре, защото може би ми е било рано да навлизам веднага в тези дебри.

- Същите хора ли те поканиха да се кандидатираш отново за кметица?
- В момента имам предложения от три партии. Ще обсъдя и преценя коя е най-добрата платформа и перспектива. Сега със сигурност бих се справила по-добре, благодарение и на натрупания житейски опит.

- Ти членуваш ли официално в някоя партия?
- Не съм официален член на никоя партия до момента, но като всеки човек имам своите възгледи и насока.

- Кой е любимият ти български политик и защо?
- Чак толкова любим нямам, всеки си има своите недостатъци, но в момента виждам известно раздвижване поне по отношение на обсъждането кое как трябва да се промени. Доверието ми към сегашния кабинет не се е изчерпало и смятам, че, макар и бавно, сме тръгнали към един по-правилен път.

- Ако спечелиш, ти ли ще бъдеш първата поп-фолк певица в България, която ще заеме кметско място?
- За жена - кмет, мисля, че ще е прецедент, но мъж кмет беше моят колега Нончо Воденичаров, който успя с огромна подкрепа да спечели обичта и доверието на жителите в Раднево, светла му памет. Борис Дали също е общински съветник на Бобовдол, родното му място.

- Не се ли притесняваш, че твоите доста пикантни сексистории от миналото ще изскочат наяве и това ще повлияе негативно на окончателния вот?

- Толкова много неща са се писали в годините, че не вярвам да се претопли отново нещо отдавна разяснено и оставено в миналото. А дори и да има нещо ново и актуално, бих направила така, че да не е само то на преден план.

Briana_1b.JPG

- Неминуемо медиите ще се заровят в личния ти живот като при всички популярни хора. Срамуваш ли се от нещо, свързано с твоето минало, и ако има такова - кое е то?

- Може би донякъде това, че почти всички истории от личния ми живот станаха публично достояние и се разбраха много неща, които би било по- добре да се знаят само от най-близките ми. 

- Преди време си споменавала, че имаш дългогодишна връзка, която от време на време се прекъсваше по твое желание – за същия мъж, с когото си и в момента, или за друг става дума?

- За друг мъж ставаше дума. Имахме дългогодишна връзка, но 

тя се изчерпа в голяма степен по негова вина

- В момента обвързана ли си, с кого, разкажи нещо повече за него?
- Обвързана съм от доста време и се чувствам отлично. 

- Една от последните пикантни клюки, свързани с теб, е, че си имала връзка със звездата на „Лудогорец” – словенеца Роман Безяк, била си забелязана с него в сладкарницата на хотела „Плаза” в Севлиево, където отборът е трябвало да играе с „Литекс” в Ловеч по това време! Имала ли си интимни отношения с този футболист?
- Пяла съм на много банкети и на „Литекс”, но се радвам и на успехите на „Лудогорец” - важното е да се забавляваме и да продължаваме напред. Не искам да говоря повече в конкретика.

Briana_1c.JPG

- През 2014 година беше разочарована от участието си в кастингите за „Гласът на България”, където твоето изпълнение не беше включено в телевизионните излъчвания. Сега екипът на Слави Трифонов ще прави новото издание на „България търси талант” - няма ли да се явиш отново, или вече си се опарила достатъчно?

- Явих се в „Гласът на България”, за да направя нещо ново със себе си в професионален план - все пак досега не съм се пробвала в риалити формат. Треньорите тогава се изказваха много добре и дори не ми отправиха критика. Защо не продължих напред, и аз самата не мога да дам конкретен отговор. Изпълнението ми 

дори не беше излъчено

Явно е някаква стратегия на самите продуценти. Не смятам да се явявам в „България търси талант”, а да запиша няколко песни през тази година и да ги презентирам по подходящ начин, предвид това, че нямам музикална компания зад гърба си.

- На 26 януари отпразнува рожден ден, стана на 30 години. Как се чувстваш на юбилея? 
- Чувствам се добре, доста реално гледаща на всички хубави и не чак толкова моменти, смятам, че тепърва ми предстоят много вълнуващи преживявания и емоции. 

Едно интервю на Светлана Терзиева - СЕСИЛ, ШОУ

Няма коментари:

Публикуване на коментар