понеделник, 7 януари 2013 г.

С какво си по-различен от мен?

Преди около три-четири години, в една слънчева сутрин щяха да ме арестуват на кръстовището на Гешов и България, тъй като слязох от таксито, с което пътувах, отидох в средата на кръстовището и направих голям скандал на лицето, поставено там, за да регулира.

Скандалът беше причинен от заповед, която той чинно изпълняваше, а именно - да освобождава и пропуска колите минаващи по България, тъй като, както лицето се изрази, някой слизал от Бояна.

You-know-who, бих подсказала, като че без да е необходимо. Бях на косъм да ме вкарат в една патрулка, честно. И пак бих го направила, честно. Защото не виждам с какво you-know-who е по-различен от мен. Или може би само с това, че е по-нечестен от мен. Честно.

Зорница Гъркова, Фейсбук

Няма коментари:

Публикуване на коментар